You bring me back to life

Edytuj post



/Kinézet/

Nekem nagyon tetszik az egész, de nem értem miért ilyen széles a blog. Sokkal kisebben is jól mutatna.

/Történet/

Annyira vágytam egy jó kis 1D-s blogra, s megláttam a kritikák közt a te blogod, gondoltam ha a kinézet jól néz ki a történet talán nem lesz rossz. Hát – így nem kezdünk mondatot, bocsi – ezt eléggé benéztem, ugyanis köze nincs a történetnek a neveken kívül semmihez. Majdnem sírva is fakadtam, de azért belekezdtem és nem bántam meg. Nagyon ügyesen írsz, jól vezeted a történetet, szóval nem találtam problémát benne.  A karaktereid jók, bár én szívesen olvasnék több Harryt a fejezeteidben.
A helyesírásod jó, viszont van egy kis gond a pontokkal…
Péládul: „  - Kényszerből randizik veled, nem azért mert akar. - nevetek fel.
  - Az nem számít. - vonja meg a vállát.”
Helyesen: „  - Kényszerből randizik veled, nem azért mert akar - nevetek fel.
  - Az nem számít - vonja meg a vállát.”
Ha ezt kijavítod, nincs is mibe belekötnöm! (:


Vivi

2 megjegyzés:

G.B.Evelyne írta...

Szia! Köszönöm a kritikát, megfogadom a tanácsodat a pontokkal, tudom, hogy vannak vele problémáim. A történet még nem 1D-s, de az lesz és innentől lesz több Harrys rész is, csak lassan akarok vele haladni, de ezt gondolom észrevetted. Még egyszer köszönöm a kritikát!

Vivi írta...

Szia, sok sikert! (:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation